emmaceciilia

Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 30 april 2011 12:31





 

Hej på er :)

Idag är de valborg, och jag är taggad! Ska umgås med härliga

människor hela kvällen och bara ha kul :) Men först blir det mat och

så här hemma, tror att faster och hennes man skulle komma över också.

Sen ska jag vidare till Jonna en stund, och sen vidare till Jakob, och

slutligen vidare till André om de blir som vi har tänkt oss! Är helt övertygad

om att de kommer bli en bra kväll i alla fall   Är ju norbergs marknad

idag också, men för första gånger på flera år så struntar jag i den. Känns

så meningslöst, det enda jag gillar är brända mandlar, annars är

marknad bara skit :o Tycker jag i alla fall.


Vad ska alla göra idag?






 


 

Gammalt är braaaaaaa..






 


  

Av Emma - 30 april 2011 00:35




 


Gagas nya!

Va inte så bra som jag trodde att den skulle va    




 








 


Av Emma - 29 april 2011 15:55




 


Tjeeenis!

Usch va jag känner mig stressad, och har gjort hela dagen :o

Vaknade vid 10, hade ju sovmorgon så började inte förrän kvart

i 1.. Och då va de redovisning som stod högst upp på schemat!

Fan va nervös jag va, men de gick bra till slut :) Känner mig lite

halvduktig faktiskt (a) Tittade förresten på kungabröllopet i morse.

Haha inte likt mig, men de va så fint så jag kunde inte sluta titta..

5000 poliser va runt omkring och vaktade, och över 3 miljarder runt om

i världen satt klistrade framför tvapparaterna. Mäktigt?


Direkt när jag kom hem från skolan så åkte jag och pappa och

hämtade en smårgåstårta på ica och handlade lite grejer till dagen..

Sen när jag kom hem så va de bara att börja baka paj, dom är snart

klara nu tror jag :) Sen ska jag bara vispa vaniljgrejs. Folket

kommer väl runt 5 tror jag, så hoppas att jag hinner! Men nu måste jag

byta om och städa undan massa kläder som ligger överallt här inne..

Skriver kanske lite mer sen, vi får se   


Ha de bra!





 


 

Av Emma - 28 april 2011 20:22



 



Många förstår inte varför jag fortsätter.

Varför jag håller mig fast så förbannat hårt.

Men om ni vore jag så skulle allt se annorlunda ut.

Det jag har, är förmodligen det bästa man kan få.

Därför tänker jag aldrig sluta tro, sluta hoppas.

Jag vet vad jag vill och vad som är bäst för mig.

Snart har det gått ett år, den bästa tiden i mitt liv <3 

 

 




 

 

 

Av Emma - 28 april 2011 17:52




 


Hej på er ^^

Tröttast.se, jajamen! Fast de gör ju inte så mycke :) Börjar inte förns

kvart i 1 imorron tror jag? Har i alla fall ingen samhäll så blir en riktig

sovmorgon :) Jippie! Sen så fyller ju mamma år imorron, så efter

skolan så ska de firas. Har förresten slängt in "herrman" i ugnen nu,

han va klar idag så kommer antagligen smaka lite på honom senare,

och även imorron. Luktar jättegott i alla fall :o Haha åh va fel allting

låter nu, men för er som missat de så är ju "herrman" en kaka, inget annat!


Rätt okej dag i skolan idag, mådde dåligt i morse, men de gick över

som tur va.. Nu är jag bara trött, som vanligt ;) Och imorron så

kommer jag bara känna för att skjuta upp mig i rymden eller nåt.

Har redovisning på datakunskapen, och jag vill inteeeee :( Jag vet

knappt vad jag ska säga? Har skrivit några rader kanske, och en arg

Bjarne känns de inte som att jag kommer orka med. Så kanske

slutar rätt illa, who knows.. Sånt man får ta!


Har förresten börjat lyssna på lite musik som ger en sommarkänsla :)

Själv tror jag att bb-låten "Fest i hela huset" och Erik Amarillos

"Om sanningen ska fram" kommer att etsa sig fast i de flestas huvud.

Vad tror ni?




 



Och vet ni vad? Jag har fått sommarjobb!   

Ha de bra!






 



Av Emma - 27 april 2011 17:34




 


Hejsan!

Den här dagen har verkligen varit hur lång som helst.. Kunde inte sova

igår, så när jag vaknade va jag alldeles för trött för att kunna va på

bra humör, men det blev bättre sen som tur va! Skolan är ju bra till

någonting i alla fall, får en att tänka på annat. Hade världens mördarpass

på idrotten också. Konditionen skulle testas, eller vad man ska säga..

Shit så slut jag blev. För er som inte vet så har jag världens sämsta,

vete fan om jag har någon i över huvud taget   Men de bästa

va ju lätt när "Seastone" kom in, med väääärsta glajjjjerna, och även

i slowmotion ;) Hahaha nej usch va elak jag är.. Man ska va snäll mot folk!


Matilda skulle egentigen ha kommit hem till mig nu i eftermiddags,

men de blev inte så tyvärr :/ Kanske ska träffa henne imorron istället.

Hoppas på de   Inget annat nytt har jag att komma med

heller, så de får bli lite kort idag..


Ha de fö'jävllla bra!

 

 

 


 

 

Av Emma - 26 april 2011 21:19



 



Tjollahopp!

Första dagen i skolan efter lovet.. Kändes sådär! Va inte allt sugen på

att kliva upp ur sängen idag, med tanke på vad som väntade. Men

de gick ju bra de också :P Pillermålade med dekorationsmålningen på

förmiddagen, och nu är de bara små detaljer kvar :) Ska försöka komma

ihåg att ta ett kort på resultatet sen.. Sen efter lunchen så förberedde

vi i ett omklädningsrum inne på el, tvättade skåp, lagade söndersparkade

väggar osv. Både skåp, dörrar och väggar ska målas!


Efter skolan så åkte jag och pappa till Västerås. Skulle kika på present

till mamma, och jag kunde inte bestämma mig för vad jag skulle köpa

så jag blir med på ett hörn av pappas presenter till henne istället.

Tänker inte skriva vad de blev här utifall hon skulle råka läsa de, för

då blir de inge roligt :o Blev en sväng på IKEA också. Pappa skulle

kika efter nån hylla, som inte fanns då.. Så de blev lite annat smått

och gott istället :) Och shit så stort de nya IKEA va, de kändes som att

va på en flygplats, jag lovar! :o Mycke folk va de också, usch! Sen så

avslutade vi självklart med lite käk på max också, alltid lika mumsigt ;)


Har fått en läkartid också. Onsdag den 11e maj ska jag dit och

ta lite prover och prata om mitt så kallade problem. Är inte heller

något jag tänker ta upp här, dom som behöver veta vet de

redan, så ni behöver inte fråga ^^ Nu är det snart dags för bb och popcorn!

En underbar låt bjuder jag på också.


Ha de bra   




 






 



 

Av Emma - 25 april 2011 18:26

  



 


Hejsan, va ett tag sen jag skrev nu!

Har inte haft lusten att skriva nu när de har varit så fint väder

hela tiden.. Kan ju inte gå miste om de :o Värmen kanske försvinner

lika fort igen, och de vore ju kasst. Har precis varit ute och solat

med Jonna :) Jätteskönt va de, förutom att vi fick lite mindre trevligt

sällskap då. Men de va en annan femma ;) Nu är jag i alla fall röd

på näsan kan jag ju säga.. Känner mig botoxad! Haha


Ska snart pilla i mig lite mat, och sen ska jag duscha hade jag tänkt..

Sen får jag inte missa bb klockan 7 heller, missade ju de igår eftersom

att jag va på födelsedagsfest hos Petter :) Men Jocke stod och skrek

att Rodney åkte, så de vet jag ju i alla fall.. De va helfel tyckte jag, han

gjorde ju allt de roliga :o Han är rolig, dum i hela huvudet och han

bjöd verkligen på sig själv. Är det inte så en big brother vinnare ska va?

Mer än så blir det nog inte idag, skolan börjar ju faktiskt i morron igen :(

Men slänger in några bilder från igår, väldigt söta måste jag medge.


Kram på er!



 



 

Födelsedags barnet, full och glad ;)



 

Sofia, Danne, "hundälskaren" och Mia



 

Sofia och jag



 







 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards