emmaceciilia

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 31 juli 2011 20:29




 


Hejsan ^^


Skulle ha skrivit tidigare idag egentligen, men då kom Matilda så de

blev inte så :) Gick och köpte lite gott och la oss på en filt ute och bara

slappade, hur skönt som helst. Sen gick vi och åt pizza också, lite tjockis

varning på oss haha (a) Men man lever ju bara en gång!


Sitter och funderar på om jag ska orka dra mig ut igen och grilla, men

tror ärligt talat inte att jag orkar.. Fast de är ju skönt ute, så känns dumt

att gå miste om de egentligen :o Men sen ska jag ju upp tidigt imorron också,

så kanske ska försöka lägga mig lite tidigare idag.. Får se helt enkelt!

Ha de bra :)

 


 

 

 

 

 



 

Av Emma - 30 juli 2011 22:38





 

Hejsan!


Vaknade upp hos älskling idag efter en väldigt lång natt, mysigt   

Kom till Avesta runt 2 på natten tror jag, sen så gick de flera timmar

innan vi la oss.. Och jag lovar att väggarna skakade av Robins snarkningar,

så jag sov på soffan jag, och nu är jag ganska så jättetrött :o Men jag kan

inte bli arg på honom för de, de är han för söt för!


Hade i alla fall roligt igår på festen, trots att jag har en väldigt speciell bror.

Tror vi hann va där i kanske 30 min innan han visade arslet? Och sen

helt plötsligt så satt han och tatuerade sig själv i köket.. Tur att inte jag blev

nå nervös då! Men de gick ju bra de å ;)


Eftermiddagen tänker jag inte kommentera här, men mitt förra inlägg

kanske förklarar saken. Blir sängen om inte allt för länge skulle jag tro.

Sweet dreams

 

 

 



 

.

Av Emma - 30 juli 2011 18:03




 


Så fort kan allt vända från toppen, till botten.

Vem fan är du?








Av Emma - 29 juli 2011 12:22



 



Lite sent för att säga god morgon kanske, så god middag! :)


Har precis tryckt i mig världens största äggmacka tror jag, så att jag klarar

mig några timmar. Ska hem till bror och Emelie ca 3, och då blir de först

tacos och lite chill, sen komme älskling och resten av folket. Har inte riktigt

koll på alla som ska komma men :o Och jag satt precis och tänkte på hur

längesen de va jag drack, och de va fan ett tag sen.. Midsommar tror jag!

Så vi får väl se hur kvällen slutar, full som ett ägg likt bror min kanske?

Neeeeej då   Nu ska jag dricka upp mitt te och ta skön dusch tänkte jag,

och om jag inte skriver igen så ha en superbra dag! Puss & kram

 

     

 

 

 

 

 


  

.

Av Emma - 28 juli 2011 23:50



 



"Sover du vakar jag,
Min puls är dina hjärteslag,
När du är vaken följer jag,
Vid din sida både natt och dag
När jag är vaken är du allt jag ser,
Och jag skall inte svika, inte falla ner
Det får aldrig någonsin ske,

Du är trygg hos mig, jag är för alltid din
Och ingen djävul kommer någonsin röra vid ditt skinn
Varje ed är sann och de har svurits medan blodet rann

Jag blir här till mitt bittra slut
Evig kärlek falnar aldrig ut
Ditt namn har etsats till mitt liv
En länk av stål som glöder, som är explosiv
Hur kan jag föreställa mig
Ett liv av tomhet, övergiven utan dig
Det är den största skräck jag har
Att du ej längre skulle stanna kvar


De satans jävlarna som vill ha dig
Ska få se rabiesattacker när de möter mig
Jag är och förblir din dobermann"

 

 

 

 


 

 

 

Av Emma - 28 juli 2011 23:27



 



Jahaja..


Va som sagt i v-ås med Amanda idag och strödde lite pengar. Köpte

lite smått och gott, mest kläder. Men de bästa va väl ett par Lee jeans

som jag hittade på rean för 300 kr bara, jippie! Träffade på lite skumt folk på

tåget både vägen dit och hem, först nån gubbe som la sig i våran diskussion

om gitarrer. Han gav både namn och telefonnummer till Amanda eftersom att

han så gärna ville sälja en av sina gitarrer till henne, ojoj oooj ;) Tyckte de fanns

en liten peddo-varning där, men jag vet inte, han va väl bara snäll I guess :o

Sen på vägen hem så satt de en glad och väldigt full dam från Sthlm bredvid

oss, och gud så hon tjötade.. Och hur normalt är de att sitta och dricka på tåget?

Jag säger då de..


Efter shoppandet så gick jag först hem och lämnade grejerna, och sen åkte

jag till Matilda, hon va söt och hjälpte mig att färga håret :) Hade ingen större

lust att göra de själv eftersom att jag alltid har fått de gjort av pappa som

nu är i Sthlm! Men de blev skitbra i alla fall, så nu slipper jag min äckliga utväxt.


Sitter och försöker tagga inför inflyttningsfesten hos bror imorron, men går de

bra? Nej. Sitter bara och tänker på massa dåligt, och när jag väl börjat

med de så är de nästan omöjligt att sluta innan jag somnat.. Sweet dreams

 

 

 

 

 

 


 

Av Emma - 28 juli 2011 11:19



 



God morgon   


Eller ja, jag har varit vaken ett tag, men ändå ;) Ska alldeles strax dra på mig

skorna och börja gå mot centralen, blir Västerås med min tokiga Amanda idag!

Puss

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 

 



Av Emma - 27 juli 2011 14:46




 


Japp, de är jag de. Är på rätt dåligt humör också, awesome..

Kunde inte somna i natt hur mycke jag än försökte, rullade runt i sängen

i flera timmar tror jag, så nu är jag tokslut -.-


Sitter och väntar på att Matilda ska komma hit, fast när de blir har jag inte

en aning om. Hon ska i alla fall få en liten grej från Rhodos, och en till syrran

hennes :) Hoppas dom gillart, jag har ju faktiskt designat dom själv (a)

Ha de bra, puss   


 

 

Haha, jättegammal bild (a)

 

 

 

 



 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards