emmaceciilia

Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 30 september 2011 22:27

   



Buhu, blev nyss övergiven av Matilda! Nej då, men hon åkte i alla fall precis hem ^^ Kikade på idol och så, åt lite gott och bara pratade.. Skönt att få prata av sig, och dessutom att få göra de med nån som förstår. Guld värt   


De va förresten en av deltagarna som sjöng James Blunt gamla låt "carry you home", och de fick mig att inse hur bra den är egentligen. Väldigt längesen jag lyssnade på den också, men jag älskar den.





 

Snart blir de sängen för min del tror jag, orkar inte va uppe. Sen så kan de ju gärna få bli lördag också tycker jag! Sweet dreams

 

 

 

 



  

Av Emma - 30 september 2011 18:13


 


Jajamen, sitter och väntar på att Matilda ska höra av sig! Ska gå och möta henne vid centralen och gå in på Ica en sväng   Känner att jag behöver nåt lugnande eftersom irritationen slog till som en bomb helt plötsligt.. Men jag vet ju varför också, men de är inte värt att skriva här för då blir de ett jävla liv, och de vill vi ju inte, eller hur?   PUSS

 

 

Jag och skruttan .

 

 

 

 

 


 

Av Emma - 30 september 2011 16:25


 


Tjenis p*nis people.

Fyyyy så skönt med helg, igen! Tycker att veckorna går sjukt fort nu för tiden, i alla fall oftast. Det är liksom redan snart dags för höstlov? Galet ju, men väldigt härligt   


Idag blir det fredagsmys med mamma. Jag ska laga mat och fixa lite gott till kvällen tänkte jag, hoppas att de blir omtyckt!   Hade även tänkt skämma bort mig själv lite också, de blir ju lätt att man glömmer bort sånt ibland. Ansiktsmask och nagelfix ska jag pyssla lite med.. Sen så kan jag ju inte glömma att titta på Idol! De är väl kvalfinal idag, eller?

Känns inte som att min fredag kan bli bättre än så, förutom att de skulle va underbart om älsklingen vore här.. Saknar honom så   


Ha en underbar helg hörni!

 

 

    




 

 

.

Av Emma - 29 september 2011 18:40


 


Varför känns de bara som att allt blir värre?

Tomrummet blir allt större,

och jag verkar inte kunna hindra de från att växa.

Jag kommer aldrig förlåta dig för de du gjorde,

men saknaden gör de svårt att bara hata.


Du sänkte dig själv till botten,

och tog med en del av mig.






 


 

Av Emma - 29 september 2011 15:02



 


 


Hej på er!

Tänkte skriva lite fort nu innan jag hoppar in i duschen och letar efter massa fästingar överallt   Kom hem runt halv 2 tror jag, och jag har fortfarande inte orkat duscha.. Fastnade i köket när jag kom hem med mamma, pratade om allt möjligt och då är de lite svårt att komma loss! Det gick hyfsat bra på orienteringen i alla fall, hittade alla kontroller utan problem, nästan i alla fall :) Fast jag måste nog erkänna att vi tog väldigt onödigt krångliga vägar istället för att ta dom man egentligen skulle gå, men man måste ju försöka göra de så kort som möjligt, eller hur? Nåväl, nu hoppas jag på ett g i alla fall.


Nu tänker jag inte sitta här längre, duschen väntar! Puss

 

 

 



 

.

Av Emma - 28 september 2011 21:49


 



"I believe for every heart that whispers in the dark,
there's a ray of light somewhere,
shining through"





 



  

Av Emma - 28 september 2011 18:01


 

Känner att de här är en dag då jag bara tänker på massa saker jag vill ha men inte har tillräckligt med pengar till! Skulle inte sitta fel med några tusen i näven kan jag ju säga..

Men mina 3 absoluta vill ha saker just nu är i alla fall:



Ett par riktigt varma Uggs till vinter


 



En klipptid så att jag kan få bort min alldeles för långa lugg..


 



Och så klart, en liten kotte!


 



Har fått kontakt med en seriös uppfödare från Sthlm, så jag hoppas verkligen att jag inte hamnar allt för långt ner på kölistan! Kanske t.o.m skulle kunna få en av bebisarna från den kull hon väntar nu, de skulle ju va awesome.. Fast de tror jag inte   Men jag hoppas på att få en innan jul i alla fall. Hihi..





 


 

Av Emma - 28 september 2011 16:19


 


Hej på er.

Studiedag idag som sagt, riktigt skönt faktiskt!   Blev väckt av pappa strax före 10 tror jag de va, sen åkte vi hem till farmor och farfar en sväng och åt lite mat. Deras mat är speciell på nåt sätt, alltid gott!


Sen när jag kom hem igen så frågade mamma om jag hade lust att ta en fika med henne, och de tackar man ju inte nej till :) Blev en av mina favoriter, vaniljhjärta, och en latte då.

Tror även att de här va sista gången jag sätter mig på en uteservering för i år, fyy så kallt de va   



      


 

Ska alldeles strax färga håret på mamma, eller ja typ nu på en gång! Så de blev ett kort inlägg nu. Men kram på er!

 

 

 


 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards