emmaceciilia

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma - 30 mars 2012 19:55



 


Känt mig konstig i kroppen sen jag kom hem från skolan och allt idag.. vete fan va de är, men jag är helt orkeslös typ   Har iofs hållt igång hela dagen så.. Mycke i skolan, sen gick jag hem till mormor och fick våfflor till lunch, så underbart gott! Sen efter de så kom pappa och hämtade upp mig och så åkte vi till ok och tvättade bilen. Som tack så fick jag årets första mjukglass, awesome   


Har legat i soffan och halvsovit ett bra tag nu.. Älskling ringde och envisades om att hans mamma skulle komma och hämta mig för att han inte blev klar med bilen så tidigt som han trott, så nu sitter jag och väntar på henne. Stackarn! Hon är verkligen jättesnäll måste jag säga   Fast tycker ändå att de är lite pinsamt att hon måste åka 45 min fram och tillbaka bara för att hämta mig.. Aja, kommer att spendera helgen hos Robin i Avesta i alla fall. Längesen jag träffade honom nu, så de ska bli helt underbart   Love you!



Puss och kram

 

 

 


 

 

 

 

Av Emma - 29 mars 2012 21:28



 


Jävlar va ont i huvet jag har.. sån där riktig spänningsvärk ni vet? Blev förvarnad när jag satt i håret, men trodde inte att de skulle kännas så här mycke   Trevligt att de kan sitta i upp till 2 veckor även. But life's a bitch sometimes   Nej men jag får ju skylla mig själv. Har tagit några alvedon i alla fall, så får hoppas på att de hjälper så att jag kan få lite sömn!


Fick aldrig se djurgården sumpa matchen btw, dom vann ju.. Buu! Bara jag som stör mig på stockholmare? Lite finare, lite bättre, enligt dom i alla fall. Men nog om de, kanske får värsta mycke haters om jag skriver sånt, hihi.. Nu ska jag hämta ett glas cola och vänta på att bb börjar. Sen blir de natti för mig, längtar sååå efter att få gosa ner i sängen!


Sweet dreams.   




 





 

Av Emma - 29 mars 2012 17:51

  




 


Precis tittat klart på ett avsnitt av greys anatomy, sjukt trött idag som vanligt.. Men jag har i alla fall fått mitt hår isytt nu   Trodde inte att de skulle gå nå bra eftersom jag hade lim typ överallt, men de fick kanon serni. Hon är riktigt duktig som gör de! Fick lite skötselråd och sånt också som jag aldrig fått veta förut, så nu ska jag väl köpa nån superinpackning så att håret håller sig fint..


Hungrig som ett as är jag också.. Men pappa håller på med massa annat så de verkar ju inte bli nån mat än på ett tag  I need to eeeeeat! Bara ätit soppa i skolan idag.. Men efter maten så ska vi kika på hockey,måste se djurgården få stryk, så är de bara   Sen blir de bb, och efter de så ska jag sova satan! Och imorron är de fredag, bra va?


Puss och kram!

 

 

 

 




 





 

Av Emma - 28 mars 2012 18:02




 

Jag säger bara en sak.. Köp ALDRIG nailhair om ni ska sätta i löshår. Jag har ju haft de nu två gånger, och de är ett rent helvete att få ur de.. Förra gången tror jag att de tog mig cirka 3 timmar att få ur de, men den här gången har de tagit ännu längre tid. Jag har lim i heeela hårbotten, och de är så jäkla svårt att få bort, och ont gör de. Skitmetod är de helt enkelt!   Tur att jag har världens snällaste pappa som ställer upp, han åkte precis och köpte aceton till mig.. Läste att de skulle kunna ta bort limresterna, så vi får väl se..


Orkar inte skriva så mycke mer, är så sjukt trött och förbannad just nu. Puss!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Av Emma - 27 mars 2012 19:13


 



Äntligen hemma! Vet inte vad de är, men tröttheten ligger kvar som en dimma varje dag.. Spelar ingen roll hur mycke jag sover, är ändå trött ju   Men ja, har som sagt varit i Västerås idag, handlat lite grejor på Ikea till rummet och så. De skumma är att jag åkte dit med 0 kr men kom hem med en massa saker.. Känner mig en aning bortskämd nu. Men så kan de va när man har väldigt gulliga föräldrar, jag är absolut inte en sån som tigger!


Grejerna till rummet kommer de nog upp lite bilder på sen.. Hade tänkt storstäda på rummet och fixa lite på lovet, så dom grejerna åker fram då!   Förutom de så fick jag med mig badskum,hårspray och en söt tunika! Tack så mycke mamma och pappa   Och de bästa av allt, fick äta på mitt älskade max, hihi..



 







 







  



















 







 

Av Emma - 26 mars 2012 18:15



 


Man kan ju nästan undra.. Sovit i 2-3 timmarr nu, men nu är jag tröttare än innan  Jag har mina perioder ibland då jag helst sover så fort tillfälle ges. Men nu ska jag inte sova mer förrän de är nattinatti, eller kanske, jag vet inte..


Är så himla hungrig nu så jag hoppas på att maten snart står på bordet. Och ja, vad har jag mer gjort idag förutom sovit då.. Skola som vanligt då, prov på morgonen som gick sådär. Handlade om energikällor och sånt där, och de va väl inte de lättaste att plugga in kanske   Sen så har jag hunnit med att boka tid till att sy i mitt nya hår, så de blir av redan på torsdag! Tror fan att de kommer göra ont.. Men äääh   


Dags att piggna till nu! Puss och kram.

 

 

 

 

 


 

 

 

Av Emma - 25 mars 2012 17:16



 


Nu har jag väl vaknat till liv på riktigt, sjukt seg i kroppen idag.. Men jag är faktiskt inte bakis   

Kom hem runt 4 inatt, klockan blev ju plötsligt så himla mycke eftersom klockan ställdes om! Höll på att få en chock faktiskt.. Massa sköna människor hos Petter, blev inge bråk eller liknande alls! Vilket är rätt ovanligt när alkohol är med i bilden. De blev beer pong, fuck the dealer, ölspel och lite sånt   Och de roligaste på hela kvällen va nog när Muffa (Petters bror)  satt sig på deras bord i vardagsrummet och allt brakade ihop, höll på och kissa på mig av skratt alltså.. Tog sällskap hem med Mia sen i alla fall, sen slocknade jag ganska så fort!


Slänger väl in några bilder, men dom är väl inte direkt av den bästa sorten eftersom dom är tagna med min söta mobilkamera.



 

     





 

Hoppas på att de blir mat snart, magen kurrar en aning.. Och sen så blir man ju alltid så himla sugen på salta grejer dagen efter, i alla fall jag. Men ha de så bra, pusspuss!

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Av Emma - 24 mars 2012 16:44



 


Skitdålig bild såg jag nu, men ni ser ju vad jag har på mig i alla fall. Älskar klänningen!

Dags att knäppa första bärrrrrsen nu. Skål på er   



 

 






 





 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards