emmaceciilia

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

Stockholm imorgon

Av Emma - 31 oktober 2012 19:36




-


Hallå därute! 


Nu är jag slut efter en dag fullspäckad med aktiviteter. Har hunnit med allt, förutom besöket till frisören men de orkade jag faktiskt inte kände jag.. Åkte hem till mormor och morfar runt 12 i alla fall, hann spackla och slipa lite i rummet. Skönt att de händer nåt! 

Sen på eftermiddagen så mötte jag Amanda för att köra ett pass på gymmet. Även de va skönt   Och nu har jag packat lite grejer för ett besök i huvudstaden imorgon. Åker dit med mamma och pappa för att bara ta de lugnt och spendera lite tid tillsammans. Känns inte som att jag alltid hinner göra de med dom   Är hemma på fredag igen! 


-



-



Nu funderar jag på om jag ska kolla på de sista avsnittet av true blood, eller om jag ska lägga mig och vila lite i soffan... Hmm, vilka problem man kan ha. Och inget jävla simkort har jag fått än heller. Skit!


Men ha de så bra! 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 24 januari 2013 16:10

- Min nya blogg är under uppbyggnad, eller vad man ska säga.. Tror den kommer bli skitbra, men eftersom de inte är jag som fixar den så vet jag inte exakt när den blir klart. Men den är på g i alla fall!  Flyter på med livet.. Någo...

Av Emma - 7 januari 2013 16:43


  - Men OJ, hade jag en blogg? Ungefär så känns de..  Har inte skrivit på ungefär en månad skulle jag tro, och inte är väl de så konstigt heller. Har vänt mitt liv upp&ner, men definitivt inte av egen fri vilja.. Jag har hunnit bliv...

Av Emma - 6 december 2012 11:41

Hej på er! Som många kanske märkt så har jag unnat mig själv en bloggpaus. Har inte haft lust att skriva, och heller inte tid! Men en hel del saker har hänt sen sist, jag har fått inflammation i knäet (innebär ingen träning), och igår ÄNTLIGE...

Av Emma - 22 november 2012 20:19

      -   Vet inte riktigt vad jag ska skriva, egentligen. Bara  tala om för er som läser att jag verkligen tappat suget för att blogga. Tycker de är skittrist just nu, har egentligen saker jag skulle kunna dela med mig av, men jag orkar li...

Av Emma - 16 november 2012 14:52


      -   Igår hände någonting som bara inte ska få hända, två unga killar, endast ett år äldre än mig togs ifrån jorden.  Jag kände inte er, men såg er var och varannan dag förra året i skolan. Ni hade precis tagit steget ut i vuxenvärld...

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Skapa flashcards