emmaceciilia

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Emma - 7 januari 2013 16:43





-


Men OJ, hade jag en blogg? Ungefär så känns de.. 

Har inte skrivit på ungefär en månad skulle jag tro, och inte är väl de så konstigt heller. Har vänt mitt liv upp&ner, men definitivt inte av egen fri vilja.. Jag har hunnit blivit sårad ganska så hårt, och även jag har sårat någon. Och som ni kanske förstår så handlar allt om kärlek. Och inte blir de bättre att dessutom min bästa vän blivit utsatt för exakt samma sak ungefär exakt samtidigt. Livet är bra sjukt ibland.. Vart finns stop-knappen..? Fuck this.


Men i alla fall. Det är skolstart imorgon, yippie.. Fast kanske blir bra att få nåt annat att tänka på. Och om en vecka så ska jag sätta lite nålar i mig, ska få min första tatuering gjord som plötsligt fick en riktig mening. Känns bra faktiskt, och ännu bättre att de är en otroligt duktig vän till mig som tecknat den! 


-


Och till de här med att byta blogg. Jag har bestämt mig för att fixa en ny blogg (åter igen) på blogg.se. Vill ha en riktig design, plus att den ska bli som en liten omstart.. Vet inte när de blir, måste hitta nån som jag tycker är duktig nog att designa den åt mig först. 


Jag hoppas att allas början på de nya året är mycke bättre än mitt. Den nya bloggen kommer jag förmodligen länka här när den är igång.. Puss!



-




   

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards