emmaceciilia

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Emma - 5 november 2012 19:32




-


Hej!


Blev inget skrivande igår, va rätt slut efter lördagen om man säger så.. Haha! 

Min kära vän Amanda blev aaaalldeles för full, så jag fick leda henne både ut och hem från gm. Och som tack så fick man en slängspya rakt på klänningen   Ville strypa henne ett tag där, fast de kan jag ju inte eftersom hon är bäst! Men bra sugen blev jag, hahaha   Men nu är klänningen ren, så nog om de! Alla blir vi för fulla nån gång. 


Idag va jag in till frisören efter skolan och fick mitt hår fixat igen. Hade släppt från flätorna och de är inge bra   Så nu sitter dom igen. Fick även med mig lite nya hår produkter, hemma va de sopslut! Kan verkligen tipsa er om Waterclouds serie, bästa jag nånsin testat! Särskilt för er som har löshår av något slag. De återfuktar jättebra, ger bra glans och så slipper man borsta ihjäl sig. Kostar så klart litegrann, men de är de värt vill jag lova! 


-


 


-





 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards