emmaceciilia

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Emma - 22 november 2012 20:19




-


Vet inte riktigt vad jag ska skriva, egentligen. Bara  tala om för er som läser att jag verkligen tappat suget för att blogga. Tycker de är skittrist just nu, har egentligen saker jag skulle kunna dela med mig av, men jag orkar liksom inte.. Så de får helt enkelt vara som de är, de är ju så mycke skönare och lättare att bara slänga upp nån bild på instagram lite då och då   Och vill ni följa mig där så heter jag emmaceciiilia. VIKTIGT MED TRE ST i! 


Men ja, imorgon blir det i alla fall party med mina kära vänner. Än så länge är de jag, Amanda, Sofia, Petter och Andreas p! Hoppas på fler   Men blir väl krogen senare, och där brukar de ju va folk så de räcker och blir över! 

Nu ska jag nörda på med mitt sims, puss och kram.

 

 

-

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards