emmaceciilia

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Emma - 13 september 2012 21:34




-


Usch, har börjat känna den där känslan man inte vill känna. Att minsta lilla grej känns jättejobbig, orken försvinner..

Antar att de är för att jag håller igång i princip hela dagarna, vilket inte är likt mig. Men jag gör de, för att skjuta undan andra saker som känns jobbiga.


Skolan gick fint idag, har fått börja lära oss hur man sätter upp ett vävtak. De enda sättet man kände till förr i tiden, de är en tygbit liksom, knasigt värre är de och jag känner att det inte kommer hålla. Tränade efter vi slutat också, men nu blir de vila heeela helgen! Snacka om härligt   Åker till Västerås med mamma och pappa direkt efter skolan och shoppar lite, har en del grejer jag måste ha. Sen far jag mot Morshyttan och blir där över helgen, miss my big baby..   Fick förresten massa roliga bilder på mailen av Jonna igår, så tänkte bjuda på några nu! Festbilder alltså, i fall ni inte fattade de.


Nu ska jag lägga mig ner med lite skön musik i öronen och försöka sova! God natt.


-


             



-







 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards