emmaceciilia

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Emma - 30 september 2012 22:08



-


Go' kväll!

 

Blev en pizza och tvhäng hemma hos Amanda efter mässan, trevligt värre   Och nu är jag hemma och gör mig redo för en ny skolvecka, yes...


 

Min knäppstare! :') 

 

Kan säga att de gick skitbra med uppträdandet! Tror de va fullsatt, och de är grymt kul att se att så många vill komma och titta   Blev faktiskt riktigt förvånad.. Och kul va de! Så jag har i alla fall bestämt mig för att fortsätta sen när de drar igång igen, förmodligen i början av nästa år. Nu kommer all min fokus ligga på träningen istället, fick extrem lust idag att träna mig till den kropp jag vill ha så att jag kan få känna mig nöjd och stolt nån gång.. Om man någonsin blir nöjd med sitt utseende? 


Har i alla fall min tid hos frisören imorgon direkt efter skolan, sen hoppas jag på att Tilda vill komma ner på stan och ta en fika med mig   



God natt på er!


-






 


Av Emma - 30 september 2012 14:07






-


Hej på er!

Tänkte återuppstå från de döda igen och berätta lite saker för er. Jag kan, bara jag vill   De jag menade med att de va julafton igår va att mamma och pappa kom hem från Cypern! Har ju varit ensam i en hel vecka   Men dom hade i alla fall med sig lite presenter till mig, blev jätteglad hihi.. 


Och idag är de dags för rockmässa. Känner mig inte särskilt nervös eftersom jag knappast är ensam, fast tanken av att de brukar va fullsatt är ju lite skrämmande. Men de går nog skitbra de där! Sen efter de blir de pizza med Amanda, tror jag. 

Nu i veckan har jag en massa måsten också, träna som en galning, fortsätta med rummet hemma hos mormor och morfar, få håret omsytt så att de inte blir som förra gången igen.. De är väl allt som jag vet just nu i alla fall. 


Ska gå och ta en alvedon eller två nu så att huvudet blir några kilo lättare, det är inte bra med sömnbrist. Så sov människor! 

Här kommer grejerna jag fick.



-


      




-





 



Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards