emmaceciilia

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Emma - 26 september 2012 16:08






-


Nu börjar jag känna på hur de är att bo själv. Börjar tröttna på att laga mat, diska, hämta posten, kolla så att allt är som de ska, och så de roligaste, städa. Miss my mum and dad   Men idag ska jag i alla fall ta tag i städningen och dammsuga hela lägenheten, sen ska jag snuskstäda toaletten (hatar de).. Massa disk finns de också, yaay.. Ser verkligen ut som att jag levt rövare här hemma. 

Dunkar på musik som vanligt, går alltid mycke lättare då.


Fick mitt sista lön igår också, va ju inte helt fel   Älskar pengar! Men vem gör inte liksom?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Helt slut i huvet. Men de har väl inte hänt nå speciellt ändå vad jag kan komma på.. Ska va med på min första rockmässa på söndag i alla fall! Sjunga alltså, kan bli spännande   Jag hoppas att alla där ute har de bra.




Puss och kram!

 

 

-

 




-







 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards