emmaceciilia

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Emma - 20 september 2012 17:34





-


Hej på er! Världens sämsta bloggerska som skriver   Om jag ens kan kalla mig för de?

Men jag lever i alla fall, trippar fram på mina små fötter.. Är skitmycke i skolan just nu, är jättestressad typ hela tiden. Har t.o.m hoppat över träningen den här veckan på grund av de, plus att jag är lite småsjuk! Men på måndag ska jag försöka pallara mig till gymmet. Ska även börja med mitt projektarbete på måndag, ska köpas lite grejer och rivas tapeter. Låter skoj va? Men får i alla fall va ledig från skolan en dag, och på tisdag så är de studiedag. Jag får alltså en långhelg   


Kan väl tillägga att jag och mina kära vänner har bokat studentkryssningen också, så jävla härligt! Kommer åka 25e februari, hihi. Längtar som en galning.. Och vissa säger att de bara är skit, men vet ni varför? NI ÄR TRÅKIGA   Ska komma ihåg att beställa biljett till dead by april också som kommer till brukshotellet.... Men de har jag inte tid med idag. Idag måste jag se true blood, säsong 5 har ju äntligen börjat på canal+! Eller c more som de heter nu... Sen måste jag plugga religion också eftersom jag har prov imorgon. Blä. Men hoppas att ni mår bra i alla fall.




Puss på er


-




-




 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards