emmaceciilia

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Emma - 3 juli 2011 11:45




 


Hej hopp!


Mja, här sitter jag. Har varit vaken sen 8 i morse tror jag?

Vaknade av att jag hade jätteont i magen så kunde inte somna om   

Men de är bättre nu i alla fall som tur är!


Tycker att helgen bara har rusat iväg :o Men har man kul så brukar de ju bli

så! Minns inte vad jag gjorde i fredags, men igår va jag i alla fall med

älsklingen :) Åkte hem till hans föräldrar och käkade grillat, nom nom! Känns

som att de va år och dar sen jag va där, men inte riktigt så längesen va de ju.

Efter de så åkte vi till nåt garage där han brukar hålla på och pilla på sin

bil, och jag måste väl erkänna att jag inte riktigt kände mig hemma där :o

Men fan så kul de skulle va att kunna sånt där! Kanske ska lära mig? (a)

Efter de så blev de bara gos och film, fast vi såg ju dock bara halva filmen, haha!


Sitter och väntar på pappa nu så att vi kan åka iväg till Avesta en sväng,

och sen tror jag att farmor och farfar skulle komma och hälsa på, så vi

får väl se hur resten av dagen blir :) Puss och kram

 

 

 

 



 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards