emmaceciilia

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Emma - 16 juli 2011 21:05




 


Ehm ja, de här är tredje gången jag försöker skriva de här inlägget. Wtf?

Om de inte lyckas nu så blir jag riktigt sur, står bara "felaktig kontrollsumma".

Vilken kontroll, och vilken summa? Aja..


Matilda åkte hem för en stund sen, buhu :( Hon hade gärna fått stanna längre,

men de känns ju trist att packa medans hon tittar på! Men de va skönt

med lite sällskap i alla fall, så tack för de gumman min  


Har packat klart och så nu i alla fall, så nu är de bara att sitta och vänta, typ..

Känner att de här kommer bli jobbigare än jag föreställt mig, är redan trött

osv :( Men nånting som gör mig glad är i alla fall lite bilder från Rhodos stad

(den moderna) och New boyz feat. Chris brown "Better with the lights off".

Skriver säkert igen, i brist på annat! Puss,

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Av Emma - 16 juli 2011 13:01



 



Hejsan!   


Blev inget inlägg igår, hade inte tid till de.. Va rätt stressad igår faktiskt om

jag ska va ärlig :o Blev först lämnad helt ensam på avdelningen på jobbet

precis när jag skulle sluta, schysst? Men jag fick en liten present i alla fall

eftersom de va min sista dag, chokladhjärtan och ett kort :') Tyckte de va lite

gulligt! Och så skönt de känns att få va ledig nu dom sista veckorna!


Åkte och kikade på Simon och Emelies nya lägenhet efter jag slutade, och

fan så fin den va :o Ni som bor i Fagersta kanske vet hur alfavägens lägenheter

ser ut från utsidan? Haha rätt skabbiga.. Men den dom fått va hur fräsch som

helst på insidan, nyrenoverad och allt :) Sen efter de så åkte jag hem för att duscha

och andas lite innan älsklingen kom och plockade upp mig ^^ Åkte hem till honom,

handlade lite mat och fixade de och bara hade de mysigt   Jag älskar verkligen

dom stunderna, men nu va de lite småjobbigt eftersom de va sista gången jag

såg honom innan jag åker iväg :(


Och ja, i natt runt typ 4 tiden så åker jag, mamma och pappa iväg mot Arlanda!

Måste börja packa på allvar nu eftersom jag inte gjort de än (a) Sen måste

jag duscha och så också, väldigt  snart! Ska träffa min älskade Matilda idag :)

Men jag skriver säkert lite senare igen, eftersom de kommer bli en massa dötid

i natt ;)

 

 


 

Puss på er!

 

 




 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards