emmaceciilia

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Emma - 17 juli 2011 02:00




 


Blir ett sista inlägg nu innan jag sätter mig i bilen och brummar

iväg mot Arlanda! Klockan börjar närma sig 3 och jag känner mig FULL

av utmattning, haha rätt kul iofs.. Sitter och skrattar åt både de ena och

de andra, och för mig själv också, bra va? Jag har i alla fall tur som har

Matilda och sötrobin som håller mig vaken :) Hade tänkt fixa lite bilder

från Rhodos stad, men de ville sig inte.. Så jag driter i de och fortsätter dricka

min Red Bull istället! Kom nyss på hur mycke jag kommer sakna min alldeles

underbara säng, den är ju så skön :( Men allra mest så kommer jag ju sakna

mina två lyckopiller  


       


 

Men nu ska jag avrunda lite och ta en nypa frisk luft på balkongen!

Ha de så bra i underbara och kalla Sverige    BYE.






 

 


Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards