emmaceciilia

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Emma - 11 juli 2011 18:00



 



Hej på er   


Jahaja, måndag igen, men nu är det sista jobbveckan! :) Ser verkligen fram

emot att få mina pengar så att jag kan känna mig rik för en stund.

Det är förresten inte långt kvar till jag besöker Rhodos, även om jag är sugen

eller inte. Just nu är jag inte de, men jag hoppas att de blir ändring på det!


Va hem till mormor och morfar en sväng idag efter jobbet och firade mormor :)

Egentligen så fyller hon ju år imorron, men då åker hon och morfar till Riga,

så kan bli lite svårt att träffas då. Blev bjuden på jordgubbar med grädde och

paj, rätt mumsigt faktiskt (a) Men äckligt mätt blev jag, och är fortfarande!

Ska ta en långdusch nu och lägga mig framför tvn och mysa, passar mig kanon ;)

Ha de bra!





 



 


Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards