emmaceciilia

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Emma - 18 juli 2011 16:31



 



Hej allihopa!


Haha, ni far sta ut med att de blir lite hong kongsprak nu..

Upptackte att de va skitsvart att skriva med deras tangenter,

och sen finns de ju sa klart inga svenska bokstaver heller   


Hade tankt slanga in nagra bilder ocksa, men nu glomde jag

kameran uppe pa hotellrummet :( Men jag kan saga att vi

har varldens finaste utsikt i alla fall! Vadret ar kanon..

Kanske for kanon? 41 grader och klar himmel heela tiden :o

Dock sa blaser de valdigt mycke, och de gillar jag inte!


Har typ en timme pa mig att nyttja internet nu, for 4 euro.

Sa efter de sa ar de val dags for utgang, yippiiie, mat (a)

OCH JUST JA! Jag traffade Rodney fran bb idag pa stranden,

de va lite kul faktiskt :) Men shit va manniskan va brun,

och KOBENT! Haha stackarn.. Men de far bli allt for idag,

kanske skriver imorron igen! Puss pa er :)

 

 




 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards