emmaceciilia

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Emma - 1 oktober 2012 18:46




-


Ny vecka, nya tag! 

 

Gick rätt bra i skolan, förutom att jag fick världens skallebank mot slutet av dan.. Hatar sånt när man måste anstränga sig fysiskt   Men nu är de bättre! Efter skolan mötte Matilda mig på stan   Hon satt och tittade när jag fick håret fixat, sen tog vi en fika och pratade massa. Berättar allt för henne, även fast vi inte är lika tajta längre som vi va förut. Men hon är mer eller mindre som en syster för mig, och kommer alltid va!


Gick även och fixade en tid för att göra naglar. Får hoppas på att de blir bättre den här gången.. Sist jag gjorde här i Fagersta så gick första nageln av dagen efter jag hade gjort dom, och då blev jag allt annat än glad! Men nu ska jag lägga mig ner i soffan och pusta ut, blev alldeles slut i kroppen.. 




Puss!

 

 







-





 



Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards