emmaceciilia

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Emma - 6 oktober 2012 15:25




-


Tänkte skriva lite om helgen, har blivit dåligt med bloggning den senaste tiden..

Igår va jag på äventyr med Amanda,Jonna,Therese,Marcus och Joel. Åkte till ett gammalt mentalsjukhus och gick in i de, trots att de är lite förbjudet. Men man måste ju få va busig ibland   Tycker dock inte att de är ett dugg läskigt. Trodde att jag skulle få panik där inne, men nej då. 


Idag så är planen att först laga mat med Matilda och ha lite tjejsnack med vin osv hemma hos mig   Sen ska vi till gm! Hoppas på en toppen kväll, fast de blir de alltid med min lilla pulla! Och då menar jag Matilda, inget annat   Nu ska jag sätta på mig skorna och gå till centralen och möta henne, sen ska vi handla lite smått och greja! 


Ha de bra.

 

-

 

Sis   

     

 

-

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards