emmaceciilia

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Emma - 24 oktober 2012 22:05



-


Tjenis!


Har haft en sån tråkig dag idag, ni anar inte.. Blev hemma från skolan idag på grund av världens må illa attack i morse. Får panik när de blir så, hatar känslan.. Men ja, efter att jag sovit i soffan en stund så blev de bättre, och då blev jag rastlös på en gång så klart   

Bestämde mig för  att baka lite då, blev en rulltårta med banan och nutella. Muuums! Ska egentligen inte äta såna onyttigheter, men idag va tydligen ett undantag haha. 


Ska väl ta mig till skolan imorgon hade jag tänkt, sen efter de så ska jag hem till mormor och morfar för att greja lite med projektarbetet! Tråkigt som fan ska jag säga er, så ingen behöver känna sig avundsjuk! Hoppas på att jag får mitt jäkla simkort imorgon också, stön. Drygt att sitta och titta på mobilen hela tiden   Och nu börjar de bli dags för att lägga sig och försöka sova, orkar inte sitta och titta på troja eller vad de är för skit som pappa tittar på, hehe..


God natt!

 

-

 

 

 

 


Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards