emmaceciilia

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Emma - 8 oktober 2012 19:42




-


Pust. Helt slut efter den här dagen i skolan och hårdkörning på gymmet efter de.. Känns verkligen att jag slöat dom senaste två veckorna   Men nu jädrar. Lånade mammas Easy Tone skor idag bara för att testa om dom vekrligen fungerar, lär ju märkas om jag har ont i låren och rumpan imorgon   I sånt fall så ska jag nog skaffa mig ett par egna, inte illa att träna rumpan medans man går liksom! 


Måste visa skorna jag klickade hem här om dan också, dom är verkligen DÖSNYGGA. Har tittat på dom jättelänge i affären, men inte velat köpa dom för jag haft snålt med pengar. Men nu kände jag att de va dags, dom är verkligen som en dröm! Om någon undrar så är dom från Scorett   


-


 
           
  -



Oh my   

Men nu ska jag nörda mig med mitt simsspel innan de är dags att bänka sig framför tvn! De okända, går inte att missa.


-









 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards