emmaceciilia

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Emma - 30 oktober 2012 12:06




-


Blir ett morgon inlägg igen, eller morgon kanske de inte är... Men för mig är de nu när de är lov   

Fick lite tråkigt nyss, så satt och kollade igenom mailen.. Fattar inte varför, men oftast när jag tittar så har jag fått typ 100000000 mail från olika ställen, massa hemsidor som jag beställt från nån gång även fast jag tackat nej till nyhetsbrev osv. Lite drygt faktiskt! Men idag hade jag fått 100 kr rabatt från Nelly som en "ursäkt" för att min leverans krånglade i somras. Så jag började kolla igenom lite höstnyheter, och så hittade jag en tröja som jag beställde   Skitsnygg va den, så kunde inte låta bli! Jag som ska till Stockholm på torsdag, och ändå bränner jag pengar haha..


Men idag åker jag hem i alla fall, ikväll nån gång. Har en hel del saker att göra imorgon, så lär väl stiga upp tidigt då, blä   Men måsten är måsten. Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen igen och kika på ett avsnitt true blood.


Puss på er!

 

-

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards