emmaceciilia

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Emma - 2 juli 2012 18:36










Fy fasen va jag jobbar.. Kör ett extra skift idag, blir mitt åttonde och sista! Sen är jag ledig till på fredag.. Såååå skönt   Får jobba med mamma inatt också, så kanske blir lite roligare än de brukar va..


Vaknade typ halv 3 idag, och vet ni vad jag har gjort ända sen dess? Jo jag har pillat med min mobil, fick ju som sagt en ny när jag fyllde år men jag har inte bytit förrän idag, hehe.. Visste att de skulle bli mycke att göra, föra över nummer osv. Men ni som vill kan ju skicka era nummer för säkerhetens skull, utifall några inte skulle komma med. Och vill ni inte skriva öppet här på bloggen så är de bara att skicka ett mail till emma.forsgren@live.se   


Måste även berömma filmen vi såg igår på bio!! Den va riktigt bra faktiskt, skrattade en hel del. Har alltid varit svag för små söta animerade djur också, och de va de verkligen gott om kan jag säga.. Jag och Matilda dog lite smått tror jag   







 Men nu tänker jag ta en paus från allt mixtrande och ta en lång och skön dusch! Sen ska jag hinna vila lite innan de är dags för att fara till jobbet.


Ha de bra!











 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards