emmaceciilia

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Emma - 30 juli 2012 16:27






-

Lyckat, tror minsann att jag börjar bli förkyld.. Vill inte!!! Skulle va surt att sjukskriva sig från ett sommarjobb känns de som   

Har dessutom två festivaler att se fram emot, och då går de ine för sig att jag ska bli sjuk! Men ont i halsen och hosta har jag i alla fall, så får väl köra på min vanliga huskur, vanligt hederligt te med honung.


Gick väl sådär på jobbet idag, va först tillbaka efter semestern då hela seco varit stängt, och maskinerna krånglade i princip hela dagen. Tur att de inte är jag som ska ta hand om sånt där   Skulle få riktigt hets då kan jag säga.. Sjukt fint väder har vi fått också! Typ 25 grader och SOL!   Gick ner till vattnet med mamma när jag kom hem från jobbet och solade lite, men va så mycke konstiga insekter där så jag ville gå hem igen.. Är livrädd för sånt där. Men ja, mer än så har jag nog inte att säga just nu!

Laddar upp bilderna på de jag fick med mig hem från shoppingen i lördags i alla fall, eller rättare sagt de jag fick av älsklingen   Köpte ett par byxor från gina också, men fick ingen bra bild på dom så sket i de.



Puss puss!



-


   




-







 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards