emmaceciilia

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Emma - 18 juli 2012 17:45








Vet ni vad? Jag har lärt mig en sak.

Man kan faktiskt lära sig att älska någon man en gång hatat, och man kan även börja hata någon som man älskat så innerligt en gång.

Nu verkar jag säkert helkonstig som skriver de här helt plötligt. Men jag gör det för att jag har varit med om båda sakerna den senaste tiden! Har lärt mig att även dom bästa kan kan gå upp i rök, och att allt snack om andra faktiskt inte är sant. Även påstådda idioter kan va underbara!





Men skit i de   Väntar besök av Amanda, ska snacka lite skit och dricka min cider. Sen komme Sofia hit och äter lite pizza med mig, och sen ska vi mot boxrobert. Höhö, kan bli kul de här!





Have a nice day dudes .















 




Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards