emmaceciilia

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Emma - 4 juli 2012 12:06









Va de inte idag de skulle va soligt? Ser då inte ut så.. Jag som hade tänkt sola lite på förmiddagen   


Sitter och dricker teoch tittar på "Audrina" just nu, men känner att jag lär äta nåt snart.. Sen ska jag duscha och lite sånt,

ska ju ut på äventyr ikväll   Först till Amanda och snacka lite skit och dricka cider, sen ska vi väl vidare mot hamnkrogen med lite folk! Och vet ni vad? Igår skaffade jag instagram, så följ mig gärna där om ni känner för de! emmaceciiilia heter jag, och kom ihåg att de är 3 st i och inte två somi bloggen. Klickaded hem ett par underbara pumps igår också, har velat ha dom jättelänge nu och jag hade sån tur att dom va på rea nu också. Love them!



Ha en bra dag! Puss och kram












 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards