emmaceciilia

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Emma - 20 juli 2012 12:35







-




Beställde ju ett par skor för över 10 dagar sen från Nelly.com, stod att jag skulle få dom efter 2-6 arbetsdagar som vanligt men inte fan har dom kommit än.. Mailade t.o.m och frågade vart dom tagit vägen, men då fick jag nåt dumt svar om att dom håller på att flyttar lagret osv osv.. Men jag vill ju ha dom nu!! Beställde dom liksom till sommarfesten som är imorgon, och på lördagar kommer inga paket   Nej fy, mycke dåligt måste jag säga!


Ska i alla fall till Avesta idag och ta en fika med Ida och snacka lite. Så har jag bestämt att hon ska få hjälpa mig att leta efter ett par snygga klackar, va meningen att jag skulle köpa en topp egentligen men får ta nån gammal möglig jag har hemma istället   

Nu ska jag dricka lite kaffe och käka jordgubbar!

-





Ha en bra dag.








Älskar förresten min nya tröja!

Ä  












 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards