emmaceciilia

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Emma - 3 augusti 2012 19:31






-


Börjar känna mig lite bättre nu, alltid något. Ska iväg till jobbet om typ 2 timmar även fast jag känner att jag inte orkar..

Mamma kom in och väckte mig vid lunch idag och frågade om jag ville följa med till Västerås, så gjorde väl de då. Får seriöst damp av att ligga hemma och göra ingenting   Hittade så klart grejer som vanligt, men faktiskt inte bara till mig själv!

Två paket till älsklingen fick de bli, han fyller ju snart år den rackaren. Sen hittade jag världens snyggaste skor tror jag, herregud va snygga dom är. Men jag har ju letat efter ett par snygga klackar väldigt länge nu, så de va väl på tiden kanske.

Får inte glömma bort att jag höll på att skämmas ihjäl, på riktigt. Jag stod i en provjhytt inne på carlings endast i jeans och bh.

Ni tror inte att två dumma jävlar öppnar och tror att de är ledigt? Och ja, de va två unga killar. Skitkul verkligen.. Fast jag tror ärligt talat att dom tyckte att de va minst lika pinsamt själva, för dom bad då så mycke om ursäkt i alla fall. Tur de! Men klart jag tyckte att de va lika hemskt för de.


Nu ska jag ta en kopp kaffe och vila lite framför tvn.





Ha de bra!


-


   



-






 




Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards