emmaceciilia

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Emma - 25 augusti 2012 17:33






-


Hade en supertrevlig kväll igår! Gick ju som sagt hem till Johan och förfestade(trodde att de va Johnny vi skulle till), men i alla fall så satt vi väl där ett tag och snackade lite skit med alla. Fick öva lite på min engelska också eftersom de va en tjej från Frankrike där   Kändes hemskt i början eftersom att jag är så kass på de, blir alltid så nervös när man verkligen måste prata.. Men hon va så trevlig, så de gick toppen! Nästan lite stolt över mig själv, haha.

Efter de så gick jag, Amanda och Petter hem till mig en stund och tog lite mer att dricka. Trodde inte att de skulle bli nån utgång eftersom de va bäcksvart på himlen, men de blev bättre så kvällen slutade på hamnkrogen. Träffade massa annat folk där också, kul!


Idag ska jag till Västerås igen, fast idag är de den sista Hälla träffen (en bilträff). Vet inte när jag åker, men Robin skulle höra av sig så får väl se.. Hoppas på att jag träffar Amanda Hellman där också, miss her! Men nu ska jag äta nånting, så jag klarar av dagen.


Puss!





-






 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards