emmaceciilia

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Emma - 23 augusti 2012 16:34






-

Myeees, fick mig andra lön igår. Satt inte helt fel kan jag lova   Fast den kan ju behövas eftersom jag planerat in en hel del framöver.. Tänker inte avslöja allt, men imorgon ska jag och Therese iväg till Västerås och bränna lite pengar! Sen på kvällen så ska vi även till hamnkrogen, stängningsdags för den här sommaren   Usch, kan inte fatta att hösten typ är här..


Men jo, just ja.. De där med filmerna, dom kommer på måndag, kaanske söndag men tror inte de. Robin kunde inte skicka dom över mailen så skulle få dom på en sticka istället   Har förresten kört igång på riktigt idag i skolan, träffat två nya lärare som vi ska ha i Religion och projekt&företagande. Låter intressant va? Haha nej, jag vet.. Efter skolan så va jag iväg och tog en fika med Therese och Elvira! Jättekul faktiskt, längesen jag träffade Elvira. Inte för att de är nå fel på Therese, men henne träffar jag varje dag i skolan   Och nu sitter jag med färg i håret, så hinner nog inte skriva så mycke mer just nu.. Dags att skölja!


Hoppas att ni mår bra! Puss puss.


-


 



-







 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards