emmaceciilia

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Emma - 12 augusti 2012 15:29


Idag börjar mitt nya liv, ska gå ner minst 10 kilo... Not.
Men gjorde i ordning en hälsosam frukost för en gångs skull! Blåbärsmoothie och melon ;-)

Av Emma - 12 augusti 2012 13:58





-


Ber om ursäkt, hann absolut inte skriva nåt igår innan de va dags att dra iväg.

Kom hem strax efter 2, och vid 3 så skulle Robin komma hit så de va bara att slänga sig in i duschen och göra sig klar! Sen när han kom hit så åt vi lite mat och tog de lugnt ett tag innan Amanda kom hit. Klockan blev 5 och de blev dags att dra iväg mot röjet   

Måste säga att kvällen va ganska lyckad trots att de va ont om sittplatser och regnet som kom senare på kvällen..

Fick upp ögonen för Raised fist också, jäklar va grymma dom va live! Mycke bättre än deras inspelade låtar   Såg dock inte klart The hives som körde sist, allt va ungefär 45 min försenat så skulle ju aldrig ha kommit hem annars.. Va uppe i nästan ett dygn eftersom att jag klev upp 5 på morgonen.


Tog några kort innan de blev jättemörkt, sen försökte jag filma Raised fist när dom körde, men vet inte om de blev så bra..

Får se om jag lyckas ladda upp videoklippet, aldrig gjort de förut   



-



   



 



-









 


Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards