emmaceciilia

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Emma - 10 augusti 2012 17:45






-

Hade precis skrivit ett inlägg, men så slutade internet att fungera och allt försvann.. Ovanligt va?

Men ja.. Skrev väl i alla fall lite om dagsläget. Va apdrygt att jobba idag, trött som bara den och massa oljud va de heela morgonen. För de första så är jag på en av de härjigaste avdelningarna på seco, plus att de är folk där på dagarna som håller på att lägga om golvet. Låter förjävligt kan jag säga..


Men nu är jag hemma och pustar ut i alla fall! Va och hämtade ut mitt hår från rapunzel efter jobbet, så hoppas på att få i de under några av mina lediga dagar innan skolan börjar igen. Planera för imorgon verkar bli ändrade i alla fall, skulle ju ha gått på festivalen tillsammans med Robin och Amanda, men nu har bilens han gått sönder så blir väl inget av de kan jag tänka mig.. Men jag är glad att jag har min Amanda i alla fall!   Måste tagga partymusik hela dagen på jobbet imorgon, känner mig inte de minsta sugen på fest och galenskap nu kan jag säga. Usch...

Mer än så har jag nog inte att säga.. Kommer säkert ett eller två inlägg imorgon!




-


Puss och kram











 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards