emmaceciilia

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Emma - 19 augusti 2012 21:39







-


Puuh

! Nu är jag hemma igen efter en riktigt awesome helg på rockstad falun. Kan säga att jag är riktigt sliten nu, men fan så kul de har varit! Många av mina personliga favoriter va samlade där, och känslan jag kände när jag såg dom går inte att beskriva..

Bäst va i alla fall Sabaton, men de kanske inte är så svårt att lista ut eftersom de är deras egna festival (alltså så va deras framträdande mest påkostat). Amaranthe va också helt underbara, fick gåshud ett antal gånger! Och Epica, typ nåt metal/opera band som jag vanligtvis inte lyssnar på, dom va hur häftiga som helst. Snacka om att den bruden kunde sjunga.. Men nog om de!


Hade tänkt ladda upp massa videor imorgon så fort Robin har skickat dom till mig så får dom som vill titta   Något annat har jag inte att visa er just nu.. Men förutom all musik så va de rätt kul att titta på alla människor som va där och bara gå runt, totalt så passerade de 15 000 personer in under festivaldagarna! Hur coolt är inte de, i lilla Falun liksom   Publikrekord blev de i alla fall.. Va även in i öltältet på fredagen, tror att alla vi fyra som va där blev ganska runda under fötterna, haha.. Så de ska va, eller har jag fel?   Nu ska jag joina pappa lite framför tvn, gjorde i ordning dipp när jag kom hem så ska väl mosa i mig lite sånt tänkte jag.



-


Puss på er allihopa!












 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards