emmaceciilia

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Emma - 6 augusti 2012 17:16




-


Känns superskönt med lite ledigt!   

Ska spendera kvällen, tisdagen och halva onsdagen hos min kära Robin, och om vädret tillåter på onsdag så blir de hamnkrogen med Amanda! Tror att de stänger snart, så måste ju passa på nu.. Annars är de ju bara green man och brukshotellet som gäller på helgerna, och de är inte alls lika mysigt!


Åkte aldrig till Gävle idag,skulle ha blivit så sent då eftersom jag lär sova ett tag när jag jobbat natt.. Men blev inte så mycke av de ändå. Nån idiot tyckte tydligen att de va roligt att ringa och lägga på, så vaknade av telefonen flera gånger. Sov kanske 6  timmar sammanlagt, så är inte så pigg.. Blir nog en tidig kväll känner jag. Men nu ska jag måla naglarna igen, lossnar så lätt på jobbet   




Ha de gött!


-



 



-





 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards