emmaceciilia

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Emma - 14 december 2011 19:45



 


Hejsan hoppsan!

Usch, mår riktigt dåligt idag faktiskt.. Dagen började bra och jag mådde toppen, men sen efter idrotten sista lektionen så va de som att all luft bara försvann ur mig! Känner mig yr, och illamående kommer och går, va fan?   Antar att de har att göra med att jag har sovit extremt dåligt ett tag nu, har väl fuskat lite med maten också även fast de är en väldigt dålig ide.. Fy mig. Kan inte gå och lägga mig nu heller, för då kommer jag vakna mitt i natten, och de går inte.. Lång dag imorron, så jag måste se till att orka med den.


Någonting kul då. Lite svårt att se de roliga för er som inte va med, men vi blev tvingde till dans idag på idrotten.. Och herrrrrregud så skoj de va, eller i alla fall såg ut. Skulle lätt ha filmat, ser ärligt talat ut som vilsa små skitar allihopa. Ingen taktkänsla eller nånting, så kunde väl egentligen se bättre ut heller   Menmen, de är ju bra att man kan få ha kul åt något ibland också!


Orkar inte skriva så värst mycke mer än så tror jag.. Ska gå och pilla i mig några alvedon och lägga mig framför tvn en stund, känns ganska lockande! Förutom att jag hemskt gärna vill sova då.. Och jo, glass ska jag ha också, nomnom!

Men ha de bra allihopa

 

     

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards