emmaceciilia

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Emma - 15 december 2011 16:52


 



Hej på er!

Kan väl hoppas på att dom flesta är piggare än jag just nu, känner mig som ett vrak typ. Dunkandet i huvet vägrar ge sig, och jag känner mig full konstant.. Hade lite feber i morse också, men jag gick till skolan i alla fall dum som jag är. Ganska ovärt eftersom att jag känner mig sämre nu..


Ska väl inte göra nåt speciellt idag antar jag, möjligtvis fixa ett varmt mysigt bad lite senare.. Och sen så får man ju inte missa "tomten är far till alla barnen" på sjuan klockan 9   Har funderat lite på allt med mitt bloggande, och om jag känner för de och orkar så ska jag ordna nån form av "lista" nån gång. Så att ni läsare kan få en lite tydligare bild av mig, veta lite om mig och så.. Jag VET att jag inte har så många läsare, men de kan ju va kul ändå. Eller som man brukar säga, skeeet man väl i   


Ska hämta en kopp kaffe och lyssna vidare på musiken nu jag.. Puss och kram!

 


 

 

 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards