emmaceciilia

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Emma - 18 december 2011 18:20



 


Hej på er.

Haha, de går inte så bra för mig med de här.. Har verkligen ingen fantasi alls, och ändå när jag har nåt att skriva om så tar de stopp eller så orkar jag inte bara.. Dålig stil av mig .


Har varit hemma cirka en timme eller nåt sånt nu.. Spenderade gårdagen och typ halva idag hemma hos Robin, vaknade upp och va förkyld som fan i morse så de va väl mindre kul   Sen runt 3 så va de dags att åka hem till faster i Norberg och fira henne, så har ätit massa gottgott också.. Mer än vanligt kan jag ju säga, haha! Ja vad mer ... När jag kom hem så hjälpte jag mamma med julgranen, satt i ljus och glitter och sånt ni vet   Hade tänkt ta bild och visat er, men bilderna blev inge bra, buu..


Men nu ropar pappa på mig, så antar att maten är klar.. Hoppas att ni haft en bra helg, och snart är de loooov!

Pusspuss

 


 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards