emmaceciilia

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Emma - 19 december 2011 20:48



 


Hej på er!

Precis kommit hem från en runda i Västerås.. Åkte tåg med mami, hade tid för att fixa naglarna idag.. Och anledningen till att jag gör de där är för att Kicki som hon heter är grymt duktig!   Blev så nöjd förra gången, så tyckte att de kändes dumt att byta.. Ni ska få en bild på naglarna sen, men tänkte måla tipparna först, så onödigt att lägga upp två bilder.


Men nu sitter jag här och känner mig helt slut för tillfället.. Tog några alvedon nyss, så får hoppas på att huvudvärken går över! Är ju inte 100% frisk direkt   Köpte lite annat i Västerås också när jag ändå va där och hade lite pengar över.. Bland annat detta:


 

Vanlig tröja med mönster från H&M 129 kr. Btw, kolla lappen! Såg den inte förrän nu   

 


Bh och trosor från H&M 99 kr och 69 kr

 


Ansiktsmask och klisterlappar till målning av tippar, enkelt med snyggt resultat!  



 

Förutom de så köpte jag en kjol till nyår också, men den ser så konstig ut när man inte har den på sig, så den får ni inte se..

Men nu ska jag röja undan lite här på rummet, sen är de dags för en dusch! Puss och kram


 


  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards