emmaceciilia

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Emma - 21 december 2011 13:34


 



Vad ska ni göra på nyår?

En del väljer att fira med sin familj/släkt, en del med sina kompisar, och en del sitter säkert själva också.. De finns ju rätt många sätt att fira på! Men jag planerar att fira med kompisar, och älsklingen så klart   


Själv har jag inte en susning om hur när och vart de händer, känns ju mindre bra.. Haha! Dom senaste två åren så har jag varit hemma  hos Therese och firat, fast i år blir de ändring på de!  De är ju faktiskt lite knasigt att de bara är 10 dagar kvar nu, herrrrregud.. Men taggad är man ju, de är ju nästan den roligaste dagen på året!


 

Bilder från 09.. Therese, jag och Oppeh. Sååå små så   

 

 


 


Och så där såg de ut hemma hos mig 2010, skumpa och allt!

   





Nu känner jag för en dusch.. Helt svettig fast jag knappt rört en fena idag   

Sen erbjöd sig världens gulligaste morfar att köra mig till Avesta, så jag sover där och snorar ner Robin i natt.. De är inget jag vill, men jag nyser hela tiden i sömnen, buuh..


Puss på er!

 

 

 

 

 

Av Emma - 21 december 2011 07:23




 

Hej på er..

Blää vilken natt.. Hade jättesvårt att somna igår, sen vaknade jag vid 4 igen och kunde absolut inte somna om! Dumma näsa och förkylning   Har fått feber nu också, bra start på jullovet va? Hur som så stannar jag hemma från skolan idag..


Vet inte varför jag sitter här egentligen, men sitter och dricker te och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli 8 så att jag kan ringa och sjukanmäla mig. Annars blir de skoooolk, och sånt håller inte jag på med inte.. Men hoppas att ni får en bättre dag än mig i alla fall! Puss

 

 

 


  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards