emmaceciilia

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Emma - 23 december 2011 17:09


 



Hejsan!

Åh fy fasen, idag har de varit fullt upp ända sen kl 9.. Gick upp och fixade i ordning mig och åt lite frukost då, sen bar de iväg till affären med mormor för att köpa grejen till kusinens tårta! Gjorde kladdkaksmuffins åt mormor som hon ska ha imorron, sen blåste jag en hel del ballonger och snyggade till dom med ögon och sånt, skitsöta verkligen   Sen gjorde jag ju tårtan då.. Fick lunch där och så innan de va dags för att fira jul med Matilda och Malin. Har ingen bild på de än, men jag fick en morgonrock och ett par örhängen i alla fall, jättesöta båda grejerna   Hann gå och ta en fika med dom också, fast de fanns typ ingenting gott så blev bara en latte för mig..


 

 


 



 

Sitter här och stressar nu.. Ska snart iväg till mormor och morfar igen och äta lite skinka och så med kusinerna, alltid godast när skinkan är nygjord och vaarm   


Ha de bra!

 


 

 

 

 

Av Emma - 23 december 2011 00:17


 



Hej på er!

Tänkte att jag skulle hinna skriva lite snabbt här innan jag kryper ner i sängen.. Kom hem från Avesta typ halv 10, så känns inte som att jag varit hemma så länge än, haha   


Men ja, igår hände väl inget speciellt, kikade på film, lagade mat och så med babe.. Sen idag så va vi till stan en sväng och kikade efter lite julklappar som inte hunnit köpas än! Eller ja, jag fick reda på att mina kusiner från Finspång skulle komma hit till jul och de hade jag ju inte räknat med.. Men nu är de klappat å klart   Sen bestämde vi oss för att äta pizza, inte så ofta de händer! Totte gjorde och sällskap också, trevligt trevligt..


Men nej nu måste jag stänga av här och lägga mig.. Ska upp rätt tidigt imorron och fixa tårta till min stackars kusin som fyller år.. Dagen innan julafton liksom?! Men god natt på er!





 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards