emmaceciilia

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Emma - 25 december 2011 19:43



 


Hej på er, och ett litet försenat god jul!   

Jag som tyckte att jag gick upp så tidig igår, så jag hade tänkt önska er alla en god jul också innan jag åkte iväg, men icke! Så de fick komma nu istället, hehe..


Fick en bra dag igår, massa mat och godis och julklappar! Så de ska va, eller hur?   Och för en gångs skull så fick jag med mig kameran! De är ju kul att fånga tillfällen och sånt på bild, men nånting gör så att jag alltid glömmer kameran eller helt enkelt inte orkar.. Men nu fick jag lite bilder i alla fall, mest från mormor där alla småttingar va, de är ju faktiskt dom som är roligast att fota   Ursäkta bilderna, men jag glömde att fixa så att röda ögon reduceras..


 

Minstingarna Isabelle och Lukas (tremänningar)..  


Tomten och en liten tomtenisse kom på besök   

 


 


 


Julklappsutdelning..

 


Haha, måste väl erkänna att Lukas fick till miner på nästan alla bilder jag tog på honom..

 


 


Och så lite av julklapparna jag fick..

 


Underbar handcreme från body shop..

  


Parfym jag fick av älsklingen, nomnom!

 


Smycketräd!

 




 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards