emmaceciilia

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Emma - 20 december 2011 14:05



 


Hejsanhejsan.

Luktar mumma i hela lägenheten   Precis slängt in en äppelpaj i ugnen, blev så himla sugen på de.. Mår inte alls bra idag, så blir nog att stanna inne hela dagen skulle jag tro. Om jag inte blir sjukligt rastlös förtås, då drar jag nog hem till Jonna eller nåt!

Hade ju tänkt visa er naglarna som jag fixade igår, men jag blev inge nöjd så jag hoppar nog de, hehe.. Nån som har bra filmtips förresten? Skulle väldigt gärna se någon riktigt bra film för en gångs skull, annars tvångsletar jag typ bara. Men så länge blir de i alla fall Sex and the city   Kanske ska fixa lite kaffe också, blir värsta fika överraskninen när mamma kommer hem ju, känner mig lite snäll faktiskt..


Men ha de bra!

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards