emmaceciilia

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Emma - 1 april 2011 23:33




 




  

Mhmmm..



 

Nu sitter jag ensam igen, kollade på "storebror" med Matilda

och snackade lite siit :) Alltid lika kul att skratta åt folk..

Och HOLY CRAP va störande de är med människor som

har flera olika personligheter, som fjäskar lite extra så där

bara för att dom vet vem man är,  och sen helt plötsligt

 så är det skitsnack och hån när man inte är i närheten.

Vad fan vill ni med det? Kanske borde sluta bry mig, men ju

äldre jag blir och desto mer människor jag träffar så blir det mer

och mer personligt. Ta mig för den JAG är, och inte för någon som jag

borde va..  

Känner att sängen kallar på mig nu, så ska snart borsta

gaddarna och sooooova mycke gott! Så god natt på er :)

 

 

 


 

Av Emma - 1 april 2011 17:59




 


Aaahoj! :)

Nu är det helg igen, superskönt! Ska försöka sova så mycke

jag bara kan, helt underbart är det ju! Ska även övningsköra lite i

helgen hade jag tänkt, haha. Kan ju bli en upplevelse.. Men känner bara

 att jag vill ut och gasa på en gång men det är inte inom räckhåll just nu,

 vill ju helst inte dö på kuppen :o Men alla har varit nybörjare nån gång (a)

För övrigt så är jag sjukt snussugen, men inte finns de en endaste

lilla prilla i närheten, buuhu! :( Jag måste fan lägga av med de där, usch..

Men nu sitter jag och väntar på att Matilda ska komma hit och äta mat

 med mig. Jag saknar den lilla solstrålen!    




 


 






 




  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards