emmaceciilia

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Emma - 5 april 2011 19:14




 


 

Idag har jag varit positiv hela dagen, toppen!

Sov ju inte så där jättegott då, hade massa mardrömmar

och de va inte okej :( Hatar att vakna av att jag vrålar och

har mig, vet ju varken vart jag är eller var jag har huvudet..

Men de blev en helt okej dag i skolan i alla fall, kan ju inte

bli bättre med massa störda människor på en och samma plats ;)

Hade tänkt filma Jonte när han fick ryck och tänkte fånga vattnet

från nån jäkla sprutkran, men jag vet ju inte hur man gör

med htc mobilerna när man ska filma :o Hjälp?


Efter skolan åkte jag och pappa och fixade papper om sommarjobb.

Jag tabbade mig som vanligt, fick ett papper av nån tant där,

sen började jag skriva i och så.. Busenkelt, bara de att jag missade

hela andra sidan (y) Så hon ringde upp på en gång och bad mig komma

tillbaka. Jag kan va smart, när jag vill (a) Hoppas i alla fall att jag

får som jag vill nu med jobb och allt, måste ha pengar!


 

Nu tänkte jag väl va lite duktig och fortsätta läsa boken

jag började med förra veckan, måste ju göras de också..

"Vad hatet gör kan ingen fatta", skitbra bok faktiskt. Handlar om

en väldigt aggressiv flicka, fast rätt skön är hon ju.



Ha de bra   


 





  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards