emmaceciilia

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Emma - 8 april 2011 18:31




 


Hej på er :)

Då har man avklarat en hel vecka igen, alltid lika skönt med fredag!

Va hem till Jonna en sväng efter skolan, åt lite pizza

och så. Klagade även på att de inte finns ett smack att göra här på

helgerna. Den vanliga frågan är väl "Ska du supa i helgen?". Det finns

ju verkligen inget annat å göra.. Men jag har valt att avstå lite från allt

de där, de är ju faktiskt inte roligt, bara ibland. Men det va

ju väldigt längesen de sög i öltarmen på mig, så då låter jag bli

istället :) Ska i alla fall på teater imorron som sagt, så de ska bli skoj :)


Tycker förresten att ni ska kolla in Tomas "storken" Lindquists blogg!

Den killen lever verkligen sin dröm, och han är en jävel på att

spela basket, tro mig! Han ska snart flytta till USA och plugga

på Santa Barbara City College, sug på den ni :o Men här har

ni länken i alla fall, http://collegelifeusa.wordpress.com/   


Käkade nyss mat, så nu är jag smällmätt.. Ut och springa kanske?

Nej skulle inte tro de, men känner att jag vill hitta på nåt..

Men jag skriver kanske senare igen, eller så blir det imorron.

Jag ska försöka att komma ihåg kameran imorron så kan jag slänga

in lite bilder från teatern sen :)


Ha en underbar helg!





 


  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards