emmaceciilia

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Emma - 4 april 2011 21:16



 


Låter kommer alltid att påminna mig.

Det är du, och kommer alltid vara du.

 





 


  

Av Emma - 4 april 2011 17:43




 


Hej på er!

Fy vilken lång dag de har varit.. Sov ju hos Matilda inatt, så de

blev lite senare än vanligt. Är ganska trött nu med andra ord :o

 Men jag kunde ju inte hitta ett sätt att slappna av på riktigt

 heller, så de va ju skitsamma.. Kändes bra att ha någon sovandes

bredvid mig i alla fall, så tack så mycke fisen :*


Dagens tummen upp va i alla fall att vi fick börja med en ny

dekorationsmålning i skolan, blir ett Ed Hardy tryck, tror att de

kommer bli awesome när den blir klar (a) Jonna gick hem också, och nu har

hon fått ont i lungorna så är faktiskt lite orolig för stackarn :(




 


 




 

Btw, tycker de är jävligt lågt av alla människor som lägger ut

bilder och liknande på internet utan att ha frågat först.

Har väl inte tänkt och brytt mig så mycket om de förut,

men igår va första gången de fick riktigt dåliga konsekvenser. 

Jag har inte facebook, och är inte intresserad av att ha de heller.

Vet inte riktigt varför, men jag tror de har med allas snokande å göra. 

Men ändå så finns det bilder på mig där som jag inte ens vill

ska finnas där, och säkert många fler än jag redan sett.

 Och hur många är det inte som börjar bråka på grund av en

dum jävla sida egentligen? Lägg ner säger jag bara ;)






 


 



Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards