emmaceciilia

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Emma - 16 april 2011 22:35





 

 



 

Jag är så glad över att jag har den här människan i mitt liv.

Vi har kännt varandra i så många år, och hon kommer alltid

att ha den där speciella platsen i mitt liv. Hon får mig att stå

 på fötterna när allt känns som värst, hon ger mig de stöd

som betyder så otroligt mycke, de där som ingen annan än

just hon kan ge. Hon är som en syster för mig, en person

som man kan dela exakt allt med, och någon jag skulle kunna

offra nästan allt för, och jag älskar henne av hela mitt hjärta   






 

   


Av Emma - 16 april 2011 21:57




 


Tjenamoss!

Precis kommit hem.. Har varit ute och vandrat runt med Matilda :)

Skulle köpa glass och så först, och jag tror fan att jag fick se

den roligaste glassen någonsin! Den nya magnum med nånting, den

va ju formad precis som en, ah.. Tyckte jag och Matilda i alla fall (a)

Sen mötte vi hennes nya flamma ;) Och sen två till, Anton och "kusinen",

vete fan vad han hette.. Han sa inte ett pip heller :o Åt lite pizza också,

men den smakade skit, usch! Ska aldrig mer äta på La Stella   


De är väl ungefär så min kväll har sett ut, och snart så är de dags

för mig att nanna kudde. Måste försöka vila upp mig ordentligt

nu så att jag kan bli frisk nån gång! 


God natt på er :)

 

 

 

 


 


Av Emma - 16 april 2011 12:50



 



Tjena   

Idag är de sooooool och varmt! Jag är helt överlycklig, har

verkligen väntat på våren och nu är de äntligen de :) Vaknade rätt

tidigt idag, runt 9 nån gång, så har hunnit göra lite småsaker hemma

och varit på ica och handlat lite godis. Har feber så borde väl

egentligen inte va ute, men kan ju inte låta bli nu när det är så skönt :o


Och sen måste jag ju tacka Amanda och Jonna för igår, ni gjorde

verkligen min dag! Känns så skönt att vi kan umgås och så nu igen,

har saknat de väldigt mkt! Så låt oss hålla de här som de är nu ;)


Vet inte riktigt vad som händer senare idag, och om jag orkar

göra nånting.. Vet i alla fall att jag och mamma ska fixa

tacos och käka de :) Sen kanske Matilda kommer hit och håller

mig sällskap, i sånt fall blir det väl film och massa mys bara.

Skulle ju inte va helt fel, saknar na ju   




 


 






 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards