emmaceciilia

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Emma - 12 april 2011 21:21




 


Hallu :)

Uuuuuuusch för spel, varför finns dom egentligen? Blir ju beroende även

fast jag inte vill de :'o Men tänker då aldrig spela "Dead Space" igen,

sämsta spelet någonsin.. Blev så jäkla förbannad så ni anar inte, och rädd

också för den delen. Går ut på att döda massa konstiga äckel på nån rymdfärja,

 men hur ser dom ut då? Och hur låter dom? Värdelöst.. Kände att jag

behövde klaga lite bara   


Blev en lugn dag idag, skönt i skolan också.. Inte särskilt mycke att göra,

jätteskönt. Klassen fick prata med nån tjej som va i skolan på nåt

uppdrag, de va tydligen nån grupp eller vad man ska säga som vill införa

mer sexualkunskap i skolorna för att dom tycker att de undervisas alldeles

för lite, haha. Så fick fylla i ett häfte med massa frågor om sex, porr osv..

Rätt kul att dom använder alla ord som vi ungdomar använder när

vi pratar, som typ knullkompis och runka. Men men, efter de så va

våra yrk-lärare gulliga och bjöd oss på lite påskfika eller vad man ska

kalla de, fick påskmust och bulle :) nom nom! Inte allt för ofta de händer..


Sen efter skolan så följde Jonna med hem till mig och spelade lite,

åt mat och hade de bra. Inte mycke man orkar göra efter skolan alltså.

Satt och tittade på massa skit på tuben också, alltid lika kul!

Vi lyckas ju alltid hitta något nytt att garva åt.. Men favoriten är

fortfarande Nicklas Bäckström från lilla sportspegeln ;) Vi tycker att

de är hysteriskt kul vissa gånger, men andra verkar inte riktigt förstå

de roliga :o Men titta flera gånger, de blir kul, jag lovar er   




 






 




  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards