emmaceciilia

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Emma - 3 april 2011 14:32




 


Japp, så äre. Eftersom att jag inte äger något våffeljärn och

inte åt de på våffeldagen så ska jag hem till Jonna och äta de idag (a)

Ska bli mumma! Fy vilken kväll de va igår alltså, den började hur bra

som helst och jag trodde att de skulle bli skitkul att komma iväg och

träffa lite folk. Visst de va de till en början, men sen när vi kom iväg

så blev de allt annat än kul, hände både de ena och de andra.

Och jag har verkligen börjat få något emot fulla människor som inte

ens inser själva att dom kanske har fått i sig lite för mycke, nej då

fortsätter man och sen slutar de att man blir helt odräglig. Bra lösning   

Slutade med att jag drog hem tidigare än jag tänkt mig betydligt

grinigare än jag va innan.. Men men, så kan de va ibland. Känns mycke

bättre idag i alla fall. Sover hos Matilda sen, hon ville ha mig där så

då ställer jag upp   






 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards