emmaceciilia

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Emma - 11 april 2011 20:23



 



Äntligen har värmen hittat hit! Tror de va närmare 20 grader idag :o

Kändes då som de iaf, va svettig som en gris när jag kom hem

från skolan :'o Sen så skulle jag och mamma iväg och träffa Linda,

Idde och Lovis på hembygsgården. Tittade på kycklingar och fikade lite, mys! :)

Och som vanligt så kunde jag inte se skillnad på kottarna, dom är ju så

otroligt lika! Tvillingar alltså :) Köpte lite godis också, kunde inte låta bli..


Har varit lite dålig på att uppdatera, men kände att jag inte orkade

och så i helgen. Har haft fullt upp på både lördan och söndan. Men

kan ju i alla fall säga att jag har kört bil för första gången ;) haha!

De gick bättre än jag förväntat mig faktiskt, men va dock inte så kul

som jag hade tänkt mig.. Men de kommer väl de å :) Och snart är

de PÅSKLOV! Ska bli helt underbart, tiden bara rinner iväg..

Kan de bli bättre? :) Kram på er   




 



 



  

     





 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards